Belangrijk: De aangeboden sets en producten bevatten kleine onderdelen welke niet bedoeld zijn voor kinderen onder de 3 jaar.
Bestellen
Uw bestelling bij brickparts.nl kunt u eenvoudig, overzichtelijk en snel via onze site doen.
Zoek op de site de gewenste artikelen en plaats deze in uw winkelwagen. Als u alle producten heeft geselecteerd die u nodig heeft klikt u op de knop “Afrekenen”.
Indien u reeds eerder een bestelling bij ons heeft gedaan dan kunt u inloggen met uw account gegevens, anders klikt u op “Maak een account aan”.
Volg hierna de verschillende stappen van het bestelproces, geef uw factuur- en verzendadres op, selecteer u verzendmethode en kies uw betalingsmethode.
Nadat u de betaling heeft gedaan ontvangt u van ons een bevestiging van uw order per e-mail. Binnen “Mijn Account” kunt u de status van uw bestelling(en) bijhouden.
Betalen
brickparts.nl biedt u de volgende mogelijkheden om te betalen:
-
iDeal
iDEAL is de betaalmethode die het mogelijk maakt om direct online te betalen via de betaalsystemen van de grootste Nederlandse banken.
-
Giropay
Giropay is een populaire bankoverboeking betaalmethode in Duitsland. Het maakt gebruik van meer dan 1.500 Duitse banken, waardoor het een vertrouwde betaalmethode is onder Duitse klanten.
-
Belfius Direct Net
Snel en eenvoudig betalingen via de Belfius Pay Button, de online betaalmethode van een van de grootste banken van België.
Bankoverschrijving
U kunt het totaalbedrag van uw bestelling overmaken naar:
de werf 3
8374 KZ Kuinre
Nederland
IBAN – NL38INGB0009307359
Vermeld bij uw betaling altijd het bestelnummer.
Verzenden
brickparts.nl hanteert twee modellen voor de berekening van de verzendkosten:
1. Bestellingen welke door de brievenbus passen.
Dit geldt voor de meeste van onze producten.
-
Verzendkosten Nederland (gratis verzending vanaf €50)
wordt bij het veld afrekenen berekend
-
Verzendkosten België en Duitsland (gratis verzending vanaf €150)
wordt bij het veld afrekenen berekend
-
Verzendkosten binnen Europa
(gratis verzending vanaf €150)
wordt bij het veld afrekenen berekend
-
Verzendkosten buiten Europa
op aanvraag
2. Bestellingen welke niet door de brievenbus passen.
Dit geldt voor bijvoorbeeld de bouwdozen.
In de productomschrijving zal specifiek benoemd worden dat het product als pakket wordt verstuurd.
-
Verzendkosten Nederland
wordt bij het veld afrekenen berekend
-
Verzendkosten België en Duitsland
wordt bij het veld afrekenen berekend
-
Verzendkosten binnen Europa
wordt bij het veld afrekenen berekend
-
Verzendkosten buiten Europa
op aanvraag
Levertijd
Na ontvangst van uw bestelling en betaling worden uw product zo snel mogelijk verzonden. Afhankelijk van onze voorraad en de beschikbaarheid van het product bij onze toeleveranciers zal dit tussen de 1 en 15 werkdagen zijn.
Bezorging
Nadat u onze order update “verzonden” ontvangen heeft wordt uw pakketje in het algemeen(mits voorradig)
- in Nederland binnen 1 tot 3 werkdagen bezorgd;
- in Europa binnen 5 tot 7 werkdagen bezorgd;
- buiten Europa binnen 5 tot 15 werkdagen bezorgd.
Indien van toepassing ontvangt u per email een track & trace code om uw bestelling te volgen.
Retouren
Tot 14 dagen na de aanschaf van een van onze producten kunt u de aangeschafte producten zonder opgave van reden retourneren. U heeft een zichttermijn van 14 dagen. Als u gebruik wilt maken van de zichttermijn dient u het volgende te doen:
- Wanneer u een product wilt retourneren kunt u contact opnemen met onze klantenservice via info@brickparts.nl
- Pas nadat u van ons een retour-nummer heeft ontvangen kunt u het product op uw kosten naar ons terugsturen. Belangrijk: u dient een kopie van uw aankoopbon bij te voegen. Goederen die retour worden gezonden zonder aankoopbon en retour-nummer zullen niet in behandeling worden genomen.
- Nadat wij het product ontvangen hebben wordt gecontroleerd of deze nog in originele staat en/of verpakking verkeert. Daarna wordt het aankoopbedrag binnen 30 dagen wordt het standaard in depot te goed gezet of teruggestort op uw rekening of wordt een vervangend product toegestuurd.
Klachten
Heeft u een klacht over een product? Neem altijd eerst contact op met onze klantenservice, via info@brickparts.nl. In overleg wordt dan bepaald wat de beste oplossing is. Bij een defect van het product kunt u zich beroepen op de garantie.
Heeft u daarna nog een formele klacht dan kunt u die, binnen een redelijke tijd nadat de klacht is ontstaan, schriftelijk indienen door een brief te zenden naar:
de werf 3
8374 KZ Kuinre
Nederland
Vermeld a.u.b. in uw klacht :
- Waarover en waarom u ontevreden bent;
- Uw naam en adresgegevens;
- Zo veel mogelijk gegevens over het gekochte artikel (besteldatum, ordernummer en de artikelomschrijving);
- Wat uw wensen zijn ten aanzien van het oplossen van de klacht.
U ontvangt binnen 7 werkdagen een reactie. Dit kan een formeel antwoord zijn of een mededeling wanneer u een uitgebreid antwoord kunt verwachten. Bent u niet tevreden met de reactie van brickparts.nl dan kunt u dat weer op dezelfde wijze kenbaar maken. Daar zal dan weer binnen 7 werkdagen op worden gereageerd. Mocht de klacht niet binnen 30 werkdagen naar tevredenheid zijn opgelost ontstaat er een geschil dat vatbaar is voor de geschillenregeling van de Nederlandse Thuiswinkel Organisatie.
Garantie
Is een product buiten uw schuld defect, neem dan contact op met onze klantenservice. De garantieperiode verschilt per product. Op de website staat bij ieder product aangegeven met welke garantie het product geleverd wordt. Indien uw product buiten de garantieperiode kapot is gegaan kunt u toch contact opnemen met onze klantenservice.
Aansprakelijkheid
De inhoud van deze site is met de grootste zorgvuldigheid samengesteld. brickparts.nl kan echter geen garanties geven met betrekking tot de aard, juistheid of de inhoud van deze informatie. brickparts.nl is niet aansprakelijk voor de gevolgen van onjuiste of onvolledige informatie in haar website of mailingen.